27.01.2018 15:40

Zdunek: „Popularność żużla powinni wykorzystywać sponsorzy”

Prezes klubu Zdunek Wybrzeże Gdańsk występującego w Nice 1. Lidze Żużlowej ma przekonanie, że sponsorzy nie potrafią wykorzystać potencjału dyscypliny.


Tadeusz Zdunek, szef klubu, opublikował kolejny felieton na oficjalne stronie gdańszczan: – Popularność żużla to coś co moim zdaniem powinien wykorzystywać nie tylko klub, ale i sponsorzy. Czasami mam wrażenie, że nie wszyscy nasi klienci potrafią do końca wykorzystać atuty marketingowe, jakie oferuje nasz klub.

– Gdy ktoś jest sponsorem żużla, powinien z tego korzystać. Niektórzy już się do tego przekonują i w swoich broszurach reklamowych informują, że wspierają żużel. Dla środowiska biznesowego bardzo ważne jest to, że dana firma udziela się społecznie, czy wspiera sporty. Jak ja sponsoruję Piotra Myszkę, to nagrywam z nim reklamy i robię akcje marketingowe. Nie sztuką jest powiesić swoje logo na bandzie, dużo ważniejsze jest, by spersonalizować reklamę – wyjaśnia.

– Mamy już prawie stu sponsorów i oczywiście nie da się zrobić tak, by do każdego zawodnik przyjechał na imprezę firmową, jednak staramy się w różny sposób uświadamiać, że pakiet reklamowy można dobrać indywidualnie. Ludzie zwracają uwagę na kreatywny marketing, również wykorzystany w sporcie. Mówiąc wprost to się opłaca – kończy rozważania.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński