Jagiellonia wystartowała z projektem
O pracach Jagiellonii Białystok nad programem lojalnościowym słyszeliśmy już jakiś czas temu. Teraz projekt ujrzał światło dzienne.
Klub LOTTO Ekstraklasy swój program nazwał „Jaga Benefit”. – Program lojalnościowy Jagiellonii Białystok powstał aby docenić zaangażowanie wieloletnich sympatyków i zachęcić nowych do kibicowania na trybunach stadionu. Mamy nadzieję, że nasi kibice poczują się wyjątkowo, a program będzie impulsem do jeszcze większej aktywności. Nagradzane będą nie tylko zakupy biletów i karnetów ale także klubowych, oficjalnych pamiątek – powiedziała Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok.
Jak klub opisuje program? „Sięgamy do historii Waszych zakupów, dzięki czemu znaczna część Kibiców, znajdzie na Swoich kontach punkty od razu po rejestracji. Punkty przyznane zostały za zakup biletów i karnetów na mecze od chwili startu obecnego systemu sprzedażowego (runda wiosenna sezonu 2013/2014)” – dowiadujemy się z komunikatu klubu.
To kolejny klub w Polsce wdrażający program lojalnościowy. Przybierają one różne formy, są lepsze, ale i gorsze, jednak cieszy, że są wprowadzane.