Totalizator Sportowy wybrał
Zakończył się przetarg ograniczony prowadzony przez Totalizatora Sportowego na planowanie oraz zakup mediów.
Wygrał go dom mediowy Starcom należący do Publicis Media. Kontrakt podpisano na okres dwóch lat, czyli do końca 2019 roku.
Taki wybór oznacza jedno. Zakończono wieloletnią kooperację z domem mediowym Zenith.
Warto także przypomnieć, że od listopada zeszłego roku prowadzony jest przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Jak informują „WirtualneMedia”, firma wydaje na reklamę w mediach rocznie około 150 milionów złotych.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



