Projekt Drwala zmienia logo
Szkoła Walki Drwala (SWD), krakowski klub sportów walki, którego historia sięga 2006 roku, zaprezentowała nowe logo.
Twórcą placówki jest Tomasz Drwal, pierwszy Polak walczący dla organizacji UFC. Jak napisali w mediach społecznościowych przedstawiciele klubu, plany rozwoju tej marki są bardzo ambitne.
– Rok 2017 był dla nas czasem ogromnego rozwoju. Nie chodzi tylko o otwarcie nowej strefy SWD w Fitness Platinium Bratysławska, ale o tworzone przez ten cały czas szczegółowe plany treningowe, program szkolenia instruktorów oraz model działania naszych klubów. Wszystko po to, żeby jeszcze bardziej podnieść standard tego co robimy. Jeśli poprzedni rok był czasem rozwoju, to rok 2018 zapowiada się jako przełomowy. W planach – poza wdrażaniem wspomnianych programów – jest także otwarcie kolejnych placówek (nie tylko na terenie Krakowa) oraz rozwój nowego serwisu internetowego SWD GYM, którego premiera będzie miała miejsce już 8 stycznia.
Wraz z rozwojem klubu przyszedł również czas na modyfikację identyfikacji wizualnej. Zmiana logotypu to bowiem dopiero początek.
– Chcemy, by za rozwojem nadążyła także identyfikacja wizualna naszych klubów, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego logo. Ma ono zbliżone do poprzedniego proporcje oraz kolorystykę. Staraliśmy się także zachować, tak charakterystyczny dla Szkoły Walki Drwala, kształt tarczy. Nowe logo jest prostsze i nie tak dosłowne jak poprzednie. Zawiera także skrót SWD, który na przestrzeni ostatnich lat w naturalny sposób stał się alternatywną nazwą klubu. Jego popularność sprawiła, iż postanowiliśmy wprowadzić go do oficjalnego nazewnictwa. Nowe logo to jednak dopiero początek. Przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną całej naszej marki. Będzie ona stopniowo wprowadzana w najbliższych miesiącach, lecz jej przykłady możecie zobaczyć już teraz.
Poza klubem Szkoła Walki Drwala w Krakowie oraz filiami w Wadowicach i Świdnicy, markę SWD tworzą w tym momencie także: SWD Kids, SWD Woman i SWD Komando.