Akademia Widzewa ze sponsorem strategicznym
Widzew Łódź, który gra w rozgrywkach grupy pierwszej 3. ligi, rozbudowuje swoją akademię. Jednym z kroków było pozyskanie sponsora strategicznego.
Została nim Wielka Orkiestra Widzewskiej Pomocy. Warto dodać, od powstania, czyli od 2013 roku, dzięki wpłatom fanów, zebrała 477 546,57 złotych.
Teraz OSK „Tylko Widzew” zwiększa zaangażowanie. To ewenement w polskiej piłce, by to kibice byli głównymi sponsorami szkolenia młodzieży w klubie. – Zaryzykowałbym stwierdzenie, że sama akcja dla OSK Widzewa to raczej codzienność. Nowością jest dla nas poziom współpracy. Pierwszy raz bowiem urośliśmy do rangi sponsora strategicznego – powiedział Tomasz Figlewicz, prezes OSK.
– Swoją postawą staramy się zachęcić i innych sponsorów do zaangażowania się w rozwój widzewskich talentów. W pewnym sensie rzucamy wielkim markom, takim jak Murapol czy PGE wyzwanie. Zastrzegamy jednocześnie, że tak łatwo pierwszego miejsca wśród sponsorów Akademii nie oddamy – dodał.
Logo sponsora znajdzie się na strojach drużyn młodzieżowych Widzewa. Na stadionie pojawią się banery reklamowe, akcja WOWP będzie promowana także na stronie oficjalnej klubu i w mediach społecznościowych.
Umowa będzie obowiązywać do czerwca 2019 roku.