Marka Verva przechodzi zmiany
Marka paliw VERVA, która należy do PKN Orlen, zmienia swoją identyfikację wizualną. W sumie to przede wszystkim logo.
Ma ono być teraz bardziej czytelne, a zarazem nowoczesne. Ma także dalej podkreślać moc oraz dynamikę marki.
Celem jest podkreślenie silnego zaangażowania marki w sporty motorowe. Wszakże brand wspiera takie wydarzenia jak VERVA Street Racing, czy związana jest z ekipą ORLEN Team.
– Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – podkreślił Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN ORLEN.
Działania wdrożeniowe jeszcze trochę potrwają.