Kot ambasadorem kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”
Kilka tygodni temu informowaliśmy o starcie kolejnej, czwartej odsłony kampanii koncernu Procter&Gamble „Dziękuję Ci, Mamo”. Teraz poznaliśmy polskich ambasadorów.
Został nim skoczek narciarski Maciej Kot wraz z mamą Małgorzatą. Warto przypomnieć, że w poprzednich odsłonach występowali wraz z matkami Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki.
– Celem naszej firmy i marek, które tworzymy, jest poprawianie jakości życia osób, które z nich korzystają, każdego dnia – mówi Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w P&G.
– Podczas Igrzysk Olimpijskich, uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. My jednak wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Chcemy wyrazić podziw oraz wdzięczność dla każdej mamy na świecie i podkreślić, że z dumą je wspieramy – dodaje.
– Jestem dumny, że mogę drugi raz współpracować z Procter & Gamble. To dla mnie ogromne wyróżnienie i nie ukrywam, że bardzo cieszy mnie fakt, iż moja mama będzie ze mną w Korei w PyeongChang. Mam nadzieję, że tegoroczne hasło "Miłość ponad uprzedzenia", jak i cała kampania, będą początkiem rozmów i zmian w sportowym świecie, gdzie wciąż jeszcze można spotkać uprzedzenia i utarte stereotypy. Zdarza się to czasami, na przykład w stosunku do zawodników, którzy pochodzą spoza obszarów, gdzie tradycyjnie trenuje się skoki narciarskie. Miałem znajomych, którzy przyjeżdżali na treningi do Zakopanego z innych części Polski i pamiętam, że czasami spotykali się z niedowierzaniem w ich możliwości, dawano im mniejsze szanse na sukces. Uważam, że tego typu sytuacje i nastawienie po prostu nie mają sensu i nie powinny mieć miejsca, dlatego mam nadzieję, że ta kampania będzie momentem zwrócenia uwagi na problem oraz początkiem przełamywania stereotypów i uprzedzeń – komentuje z kolei Maciej Kot.