06.12.2017 07:33

Akapit Media dla PZPS

Agencja Akapit Media zakończyła projekt podsumowujący obecność Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017 w polskich mediach.

Akapit Media dla PZPS


W ramach opracowań przygotowanych na zlecenie Polskiego Związku Piłki Siatkowej zbadano nie tylko medialną obecność Eurovolley 2017, ale również czterech miast będących gospodarzami mistrzostw. Badanie objęło okres dwunastu miesięcy, począwszy od października 2016 roku kiedy to oficjalne ogłoszono, że Kraków, Gdańsk, Katowice i Szczecin będą miastami, w których rozegrane zostaną mistrzostwa, do końca września roku 2017.

– Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017 okazały bardzo medialnym wydarzeniem. Tylko w prasie i internecie napisano o imprezie ponad 10 tysięcy razy. O Eurovolley 2017 dyskutowano również aktywnie w mediach społecznościowych – mówi Jacek Łosak, właściciel agencji Akapit Media, która specjalizuje się w tworzeniu i analizach treści,

Sama impreza odbyła się w dniach od 24 sierpnia do 3 września br. Mecz otwarcia został zorganizowany na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie zgromadziło się 62 tysiące kibiców. Warto przy okazji nadmienić, że Europejska Konfederacja Piłki Siatkowej uznała ceremonię otwarcia mistrzostw Europy w siatkówce wydarzeniem roku 2017.

W Mistrzostwach Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017 uczestniczyło 16 reprezentacji, które rozegrały łącznie 36 spotkań. Na trybunach wszystkich aren zasiadło 200 tysięcy kibiców, a na sportowych antenach Polsatu można było obejrzeć około 100 godzin transmisji z tego wydarzenia. 

Niestety raport jest tylko do użytku wewnętrznego federacji.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński