Kolejny krok LFA
Kształtuje się Liga Futbolu Amerykańskiego. Władze odbyły ważne spotkanie z przedstawicielami Ekstraklasy SA.

– Indywidualna nazwa każdej ligi sportowej jest ważnym elementem jej identyfikacji, mającym bardzo duże znaczenie we współpracy z partnerami i sponsorami. Przynależność do unikalnie nazywanej ligi jest równie istotnym elementem budowania długoterminowej strategii rozwoju w każdym z obszarów działalności, szczególnie dla nowo powstających inicjatyw. Po zapoznaniu się z planami rozwoju profesjonalnej ligi futbolu amerykańskiego, postanowiliśmy postawić się w roli doradcy i nakłonić inicjatorów do rozważenia wyboru nazwy nie kolidującej z marką własną Ekstraklasy. Mamy nadzieję że, pozwoli to tej dyscyplinie wyróżnić się w sposób niepowtarzalny, dający wiele możliwości do budowania własnej tożsamości marketingowej – powiedział Marcin Mikucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Ekstraklasy SA.
LFA chce stworzyć produkt wyróżniający się na polskim rynku sportowym i kojarzył się z futbolem amerykańskim.
Autorem logotypu jest Lunatic Agency, która po raz kolejny zadbała o profesjonalny wizerunek ligi.
Czas pokaże jak rozwinie się ten projekt.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



