Zagłębie poszerza współpracę ze Staropolanką
Zagłębie Lubin, klub występujący w LOTTO Ekstraklasie, we współpracy w marką Staropolanka Zdrój, wprowadził limitowaną edycję wody.
Charakteryzuje się ona etykietą w klubowych barwach. Jednak co ważniejsze, 10 procent ze sprzedaży każdej butelki trafi do Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
– Cieszę się, że udało nam się dziś podpisać umowę, która w wydatny sposób wesprze rozwój Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie – mówi Robert Sadowski, prezes zarządu Zagłębia Lubin.
Pomysł stworzenia limitowanej edycji wody narodził się na pierwszym śniadaniu Zagłębie Biznes Klubu. – To tylko pokazuje, że nasz projekt biznesowy przynosi realne korzyści nie tylko klubowi o akademii, ale również naszym partnerom – dodaje sternik „Miedziowych”.
Jednocześnie producent wody oraz klub będą promować wśród mieszkańców Zagłębia Miedziowego zdrowy i aktywny tryb życia. – Wspólnie z producentem wody zaplanowaliśmy szereg działań promujących zdrowy tryb życia z wykorzystaniem niegazowanej wody źródlanej, niezbędnej w diecie dzieci, dorosłych czy wyczynowych sportowców – dodał dr Krzysztof Paluszek, dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
Staropolanka jest partnerem Zagłębia od wielu lat.