Gdański hokej stawia na Fans4Club
MH Automatyka Gdańsk rozpoczęła akcję crowdfundingową za pośrednictwem platformy Fans4Club.
Klub startujący w Polskiej Hokej Lidze ma ciekawy cel. Chce doprowadzić do transferu ofensywnego obrońcy.
Projekt „Poszukiwany” zakłada, iż w dwa tygodnie kibice zbiorą 40 tysięcy złotych.
– Skuteczniejsi w ataku, mocniejsi w obronie – tak widzimy wkrótce zespół MH Automatyki Gdańsk. Jesteśmy przekonani, że nasze wyniki będą jeszcze lepsze i wkrótce będziemy mogli regularnie stawić czoła najlepszym zespołom w kraju – powiedział Bartosz Purzyński, prezes zarządu Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014, właściciela zespołu.
– Istniejemy dzięki kibicom i dla kibiców. Często się z nimi spotykamy, liczymy się z ich zdaniem. Drugi raz w naszej historii zwracamy się do nich z bezpośrednią prośbą o wsparcie klubu. Nasza gra ma ich cieszyć i aby częściej mieli powody do dumy po zwycięstwach swojej drużyny zdecydowaliśmy się na uruchomienie wspólnego projektu – dodał Purzyński.
Każdy z kibiców, który wybierze gadżety związane z klubem w projekcie „Poszukiwany” przyczyni się do pozyskania nowego gracza. Na uzbieranie tej kwoty klub daje sobie dwa tygodnie. Jeśli się uda, ofensywny obrońca w biało-niebieskich barwach wyjdzie na lód w Hali Olivia już 3 grudnia w meczu przeciwko TMH Polonii Bytom, brązowemu medaliście z ubiegłego sezonu.
Zakontraktowanie nowego zawodnika wiąże się ze sporymi kosztami, na które klubu obecnie nie stać. Dlatego pojawił się pomysł zebrania odpowiedniej kwoty razem z kibicami. Zebrane środki pokryją koszty sprowadzenia i utrzymania nowego zawodnika. Składają się na to m.in. koszty uzyskania licencji, międzynarodowa opłata za transfer, wynagrodzenie oraz wynajęcia mieszkania.
– Każdy uczestnik projektu „Poszukiwany” otrzyma nagrody związane z klubem. W puli nagród są również bilety i inne niespodzianki związane z meczami ligowymi MH Automatyki Gdańsk. Tylko w ramach tej akcji kibic kupując bilet dla siebie funduje również drugi bilet dla podopiecznego jednego z gdańskich domów dziecka – mówi Marek Bogacki, dyrektor zarządzający w Fans4Club.com.
– Jestem przekonany, że kibice MH Automatyki Gdańsk kolejny raz udowodnią swoją siłę i tak licznie, jak pojawiają się na meczach Polskiej Hokej Ligi, tak chętnie dołączą również do akcji „Poszukiwany”. Już w pierwszej akcji kibice udowodnili, że klub może na nich liczyć i razem zebrali ponad 23 tysiące. Tak było dwa lata temu. Jestem przekonany, że obecny cel jest w ich zasięgu – kończy Bogacki.