PGE VIVE znów promuje świętokrzyskie
Zawarta została umowa o współpracy pomiędzy klubem PGE VIVE Kielce a Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego.
Wspólne działania będą dotyczyć promocji regionu podczas dwóch ostatnich meczów Ligi Mistrzów, które w tym roku odbędą się w Kielcach.
Już w najbliższy weekend, 18.11. ponownie zmierzymy się z Aalborgiem, a po tygodniu, 26.11. kibiców czeka prawdziwy szlagier – Match of the Week, czyli starcie z Paris Saint-Germain. Podczas tych dwóch spotkań klub będzie promował region świętokrzyski, a jednym z działań będzie ukazanie wyjątkowości otaczających nas terenów w spocie zapowiadającym mecz z PSG.
– Myślę, że województwo mocno zaistnieje na tych dwóch wydarzeniach – komentuje dyrektor Departamentu Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego, Jacek Kowalczyk – Chcemy wykorzystać ogromny potencjał telewizji klubowej, jednej z najlepszych w kraju. Spot zostanie zrealizowany z udziałem zawodników PGE VIVE, a to są bardzo rozpoznawalne postacie, więc efekt synergii klubu i marki województwa będzie znaczący.
– Pomysł powrotu do współpracy zrodził się w oparciu o owocne rezultaty działań z minionych lat, podczas realizacji projektu „Gramy razem dla Świętokrzyskiego”, których efektem były m.in. liczne spoty promocyjne, reportaże, akcje dla kibiców w Polsce i zagranicą. Zaczęliśmy kiedyś z „Gramy razem dla Świętokrzyskiego” i gramy tak do dzisiaj – mówi Marszałek Województwa Świętokrzyskiego, Adam Jarubas – Widać, że rozpoznawalność Kielc i regionu za sprawą klubu jest znacząco lepsza niż przed laty, więc warto inwestować w tę dziedzinę, w ten klub i promować razem świętokrzyskie. PGE VIVE Kielce to prawdziwa marka, nie tylko regionalna, ale i światowa. To emocje, które przekładają się na konkretną wartość marketingową województwa.
– PGE VIVE Kielc od lat jest wizytówką regionu, co traktowane jest przez włodarzy klubu bardzo poważnie. Misją naszego klubu jest promocja tego województwa – podkreśla wiceprezes klubu, Marian Urban.