02.11.2017 16:53

Eurosport z kolejną umową

Eurosport intensyfikuje działania przed najbliższymi igrzyskami olimpijskimi, które odbędą się w Pjongczang w 2018 roku.


Stacja nawiązała strategiczne partnerstwo z Polskim Komitetem Olimpijskim. Ma to pozwolić na dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Taka umowa to kolejny etap działań związanych ze wsparciem idei olimpijskiej.

– Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać – również tych młodszych, dlatego tak ważny jest dla nas sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertów – zapowiada Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

– Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że do grona partnerów medialnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego dołącza Eurosport. Nasza współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem "Jesteśmy jedną drużyną", cieszymy się, iż od dziś Eurosport do niej należy – dodał Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński