Sarnowski: „Wszystko wyprzedane”
Górnik Zabrze z impetem wrócił do LOTTO Ekstraklasy. Nie tylko sportowo, ale także pod innymi względami.
Zabrzanie korzystają na dużym zainteresowaniu. I nie chodzi tu tylko o wypełniony po brzegi stadion, ale także wyprzedanie wszystkich reklam LED oraz lóż biznesowych.
– Jeśli chodzi o standardowe nośniki reklamowe, to często musimy odmawiać, bo wszystkie są zajęte. Ledy reklamowe, loże… W zasadzie wszystko jest wyprzedane do końca sezonu – przyznaje Bartosz Sarnowski, prezes klubu.
Dodaje zarazem, iż są prowadzone pewne rozmowy w kwestii pozyskania sponsora strategicznego. Nie ujawnia jednak szczegółów.
Sarnowskiego cieszy także polepszająca się sfera finansowa Górnika. – Poprawiła się w ciągu roku zdecydowanie dzięki awansowi, dużej frekwencji i znaczącemu podniesieniu kapitału przez samorząd miejski. Nikt nie zakłada planując budżet, że stadion na każdym meczu będzie pełny. My liczyliśmy, że będzie to średnio więcej niż połowa wypełnienia, więc są to dodatkowe środki, co bardzo nas cieszy – przyznaje.