Lewandowski otwiera dom mediowy
Robert Lewandowski, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski oraz piłkarz FC Bayernu Monachium, startuje z kolejnym biznesem.
Tym razem sportowiec objął 49 procent udziałów w domu mediowym RL Media, który będzie uruchomiony we współpracy z holdingiem Group One.
RL Media ma planować strategie medialne dla zawodnika oraz jego żony.
– Dotychczas nie było takiego podmiotu w Polsce. Cieszę się, że dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jestem zaangażowany, w Polsce powstaje dom mediowy o tak unikatowych cechach i ogromnym zasięgu – przyznał Lewandowski w rozmowie z „Pulsem Biznesu”.
Zawodnik ma plan na firmę. Chce do niej ściągnąć innych czołowych polskich sportowców. Docelowo RL Media ma być stajnią dla najsłynniejszych Polaków uprawiających sport zawodowo.
– Anna i Robert to dzisiaj jedne z najsilniejszych polskich »marek«. W ich przypadku chęć wpływu na sposób kreowania własnego wizerunku to oczywisty przejaw biznesowej dojrzałości. Dziś nie da się planować naprawdę skutecznych kampanii, a jednocześnie oddzielać kreację od mediów. RL Media jest więc kolejnym naturalnym ruchem po stworzeniu Stor9_. Dzięki współpracy z Group One, do „szatni” Lewandowskich dołącza najlepszy zespół specjalistów mediowych na rynku – spółka korzystać będzie z know how całej naszej grupy. Łączy nas przekonanie, że przyszłość należy do mediów digitalowych i wygrają Ci, którzy tam będą najsilniejsi. Pracujemy dla wielkich międzynarodowych i polskich marek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ani i Robertowi międzynarodowy zasięg i standard serwisu, a jednocześnie indywidualne i jakościowe podejście sterowane z Warszawy – powiedział, cytowany w informacji prasowej Marek Żołędziowski, CEO Group One.