02.10.2017 11:35

GKS Tychy wsparty

Kolejne ruchy biznesowe w piłkarskim i hokejowym GKS Tychy, które odpowiednio występują w Nice 1 Lidze oraz Polskiej Hokej Lidze.


Denso Thermal Systems Polska przedłużyło umowę z GKS Tychy. Firma będzie wspierać sekcję piłki nożnej, ale i hokeja na lodzie.

Logo firmy będzie widoczne na Stadionie Miejskim i Stadionie Zimowym w Tychach.

To już kolejny etap współpracy. Denso w ubiegłym roku było sponsorem derbowego meczu pomiędzy GKS Tychy – GKS Katowice oraz turnieju charytatywnego z którego dochód został przeznaczony na remont Szpitala Miejskiego.

– Jesteśmy firmą od wielu lat związaną z Tychami. Mamy tu swoje zakłady produkcyjne. Nie wyobrażamy sobie żebyśmy nie brali udziału w tak dużym i z sukcesem prowadzonym projekcie jakim jest GKS Tychy. Cieszy mnie podejście klubu do biznesu. GKS jest budowany na mocnych fundamentach. Stadion jest świetną podstawą do tworzenia atmosfery i prawdziwego domu dla kibiców. Życzę klubowi wielu sukcesów i cieszę się, że możemy uczestniczyć w tym projekcie – powiedział Jacek Gwóźdź, prezes Denso Thermal Systems Polska sp. z o.o

– Przedłużenie umowy z tak znaną marką jak Denso, jest dowodem na profesjonalizację naszych poczynań w obszarze sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu. Świadczy także o atrakcyjności produktu, jakim jest GKS Tychy – umowy przez nas podpisywane są zawsze ekwiwalentne i niosą ze sobą dużą wartość dla naszych partnerów biznesowych. Z drugiej strony, dzięki zaangażowaniu sponsorów, jesteśmy w stanie realizować nasze cele i wchodzić na co raz wyższy poziom – organizacyjny i sportowy – skomentował Grzegorz Bednarski, prezes zarządu Tyski Sport S.A.

Denso Thermal Systems Polska Sp. z o.o. jest jednym z kilku zakładów produkcyjnych wchodzących w skład Denso Thermal Systems Sp. A., które należy do międzynarodowego holdingu Denso Corporation działającego na całym świecie. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński