14.09.2017 12:35

Ruch promuje ważną inicjatywę

Piłkarze Ruchu Chorzów wystąpią w czwartkowych derbach w Nice 1 Lidze z GKS Tychy w wyjątkowych koszulkach.


Na ich przodzie umieszczone zostanie hasło Światowego Dnia Świadomości Autyzmu – „Zapal się na Niebiesko”. Będzie to jednocześnie start akcji promocyjnej wielkiego eventu zaplanowanego na wiosnę przyszłego roku, podczas którego będą zbierane środki na rzecz Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie.

– Nasz klub od lat angażuje się w różnego rodzaju działalność charytatywną. Kilkukrotnie wspieraliśmy również akcje związane z promowaniem Światowych Dni Świadomości Autyzmu – powiedział prezes Ruchu, Janusz Paterman.

– Postanowiliśmy oddać nasze koszulki, najcenniejsze miejsce reklamowe, akcji promującej obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu – wyjaśnił prezes Paterman.

Występ piłkarzy w specjalnych trykotach będzie jednocześnie zapowiedzią wielkiego eventu, który 2 kwietnia przyszłego roku, w świąteczny „lany poniedziałek”, odbędzie się w Ustroniu. Wraz z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie klub jest współorganizatorem tej imprezy, a jej szczegóły będą systematycznie odsłaniane.

Warto dodać, że z tyłu koszulek, pod numerem, będzie widniało logo firmy „Kubala”, która zaangażowała się w promocję tego wydarzenia.

Po meczu z Tychami trykoty trafią na licytację internetową, z której całkowity zysk zostanie przekazany na rzecz Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński