01.09.2017 15:39

Rożek, piłkarze i Kajetanowicz [WIDEO]

Grupa Lotos prowadzi nową kampanię reklamową z cyklu „Naj nie bierze się znikąd”. Pojawiają się w nim gwiazdy reprezentacji Polski, ale nie tylko.


– Kampanią „Naj nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw – powiedział Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.

To zarazem kolejna akcja, w której uczestniczy dziennikarz naukowy Tomasz Rożek. Towarzyszą mu piłkarze reprezentacji Polski oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.

Za kreację oraz realizację odpowiadają Havas Warsaw, Dynamo Film oraz Carat.

 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński