Warszawa czeka
Warszawa rozpoczyna promocję miasta przed Euro 2012. W internecie pojawił się film, który ma pokazać wszystkie walory stolicy Polski. A jest co zwiedzać.
Materiał "Warszawa 2012" ma być również elementem pokazu świetlno-wodnego na Podzamczu podczas samych Mistrzostw. Spoty będą też emitowane podczas targów, na konferencjach i eventach na których Warszawa będzie obecna.
Producentem spotu jest firma TPS, Telewizyjne Profesjonalne Studio Sp. z o.o., wyłoniona w ramach przetargu przeprowadzonego w oparciu o cenę i rozrysowany na sceny scenariusz. Reżyserem jest Mariusz Palej, twórca filmów reklamowych i wideoklipów muzycznych.
Obok powstałego spotu "Warszawa 2012" miasto w działaniach promocyjno-wizerunkowych w związku z organizacją mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA-EURO 2012 posługiwać się będzie, głównie w Internecie, także spotami rysunkowymi autorstwa Przemysława "Trusta" Truścińskiego i Bartosza Sztybora, gdzie głównymi bohaterami są symbole Warszawy, tj. Syrenka i Fryderyk Chopin.