Stołeczny klub zmienia logo
Jak poinformował klub Onico Warszawa, który występuje w siatkarskiej PlusLidze, w nowym sezonie będzie on korzystał z nowego logo.
„Przyjęta strategia rozwoju stawia przed klubem bardzo ambitne cele i szereg wyzwań. Jej elementem jest również nowe logo. Oprócz wzmocnień w dziale sportowym, plan działań kładzie ogromny nacisk na profesjonalizację aktywności biznesowo marketingowych” – dowiadujemy się z komunikatu klubu.
– Klub jest w fazie bardzo dynamicznych zmian. Naszym celem jest zbudowanie silnego zespołu zarówno sportowo jak i biznesowo, który będzie walczył o najwyższe trofea. Dlatego skupiając się na poziomie sportowym nie zapominamy także o profesjonalnym zapleczu marketingowym – wyjaśniła Jolanta Dolecka, prezes Onico Warszawa
– Korygujemy i systematyzujemy wszystkie działania na polach medialnym, marketingowym i sponsoringowym. Chcemy stać się ważnym i stabilnym partnerem dla potencjalnych sponsorów oraz udowadniać na własnym przykładzie, że sponsoring sportowy to bardzo atrakcyjna i pożądana aktywność w ramach promocji własnej firm. Sportowy partner siatkarski daje gwarancję aktywności nie obarczonej żadnym ryzykiem, a wprost przeciwnie – firmy zyskują pozytywny, radosny i rodzinny wydźwięk oraz wysoką efektywność biznesową – dodała Dolecka.
„Obecne logo to nazwa Onico Warszawa wpisana w okrąg, którego centralną część zajmuje stylizowana piłka siatkowa. Dwie złote gwiazdki rozdzielające nazwę klubu symbolizują stabilność sportową i biznesową. Jednocześnie barwy klubu zostały zmienione na granat i złoto" – brzmi informacja o zmianie.