Leroy Merlin zostaje z reprezentacją
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że przedłużył umowę z jednym ze sponsorów reprezentacji Polski, siecią sklepów budowlano-dekoratorskich Leroy Merlin.
Kontrakt przedłużono o cztery i pół roku umowę z Leroy Merlin. Na jego mocy sieć nosi tytuł „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski”. Kontrakt będzie obowiązywał do zakończenia Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 roku. Dotychczasowa umowa była podpisana do zakończenia turnieju finałowego mistrzostw świata w Rosji.
– Przedłużanie umów z aktualnymi sponsorami reprezentacji jest konsekwencją naszej wzorowej współpracy. Niewątpliwie świadczy to o tym, że inwestycja w kadrę przynosi oczekiwane efekty, a PZPN jest solidnym partnerem, z którym warto wiązać się na długie lata. Z przyjemnością obserwujemy też działania firmy Leroy Merlin, która w swoich kampaniach bardzo mocno podkreśla fakt przywiązania do drużyny narodowej. Cieszymy się, że poprzez sponsoring reprezentacji nasi partnerzy nie tylko realizują swoje cele biznesowe, ale również zwyczajnie odczuwają dumę i satysfakcję z naszej współpracy – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Z dumą przez kolejne lata będziemy wspierać reprezentację Polski w piłce nożnej. Biało-czerwoni dostarczyli nam już wielu emocji i właśnie tych pięknych, sportowych emocji chcemy doświadczać jeszcze więcej! Jako odpowiedzialny biznes jesteśmy blisko naszych klientów i pracowników, dlatego wspieramy ważne dla nas wszystkich idee. Drużyna narodowa to nasz wspólny bohater. Takimi bohaterami domu są także nasi klienci, którzy podejmują wyzwania i realizują swoje marzenia przy naszej pomocy – dodał Krzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska.
W ramach umowy Leroy Merlin ma prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski”, a także „Oficjalnego Sponsora młodzieżowych oraz kobiecych Reprezentacji Polski”.
Ponadto firma posiada prawo do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.
Logo firmy pojawia się również na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyn narodowej rozgrywanych w naszym kraju, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronach internetowych PZPN, jak również wszystkich materiałach drukowanych.