Lech Poznań z partnerem odzieżowym
Lech Poznań, klub występujący w Lotto Ekstraklasie, podpisał umowę z nowym partnerem odzieżowym. Kto nim został?
Kontrakt parafowano z Gomez Fashion Store, na który składają się multibrandowe salony ekskluzywnej odzieży i internetowy dom mody Gomez.pl. Firma będzie posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera Odzieżowego Lecha Poznań”.
– Umowa, którą zawarliśmy z firmą Gomez to nie tylko wzajemna wymiana standardowych i obustronnych świadczeń. To również szereg wartościowych działań dla kibiców Lecha i klientów naszego partnera – powiedział Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży Lecha Poznań.
W ramach kooperacji planowane są między innymi konkursy dla fanów. Firma czterokrotnie włączy się również w akcję wyboru piłkarza miesiąca, która prowadzona jest w mediach społecznościowych Lecha Poznań.
Trener „Kolejorza”, Nenad Bjelica, podczas oficjalnych meczów Lecha Poznań nosić będzie produkty marek premium wyselekcjonowanych przez Gomez. Planowane są również sesje zdjęciowe, których bohaterami staną się piłkarze z klubu przy Bułgarskiej.
– Wzorujemy się na topowych, światowych brandach modowych, które podejmują współpracę marketingową z najlepszymi klubami piłkarskimi. Gomez to gwarancja oryginalności produktu i unikalnego asortymentu. Kolekcje marek z najwyższej półki zaspokoją gusta najbardziej wymagających klientów – skomentowała umowę Miłka Wojtkowiak z Gomez.
– Współpracowaliśmy z KKS Lech już wcześniej, a efekty tej współpracy utwierdzają nas w przekonaniu, że i tym razem będzie ona owocna – dodała.