17.08.2017 13:11

Piłkarska reprezentacja na dłużej ze sponsorem

Polski Związek Piłki Nożnej oraz Blachotrapez poinformowały o przedłużeniu umowy, na mocy której producent pokryć dachowych i elewacyjnych pozostanie wsparciem kadry.


Firma nosi tytuł „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”. Nowy kontrakt będzie obowiązywał od sierpnia 2018 do mistrzostw świata w Katarze w 2022.

– Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – dodał Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

Umowa gwarantuje firmie prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński