Siatkarze pomagają Polsatowi
Znakomite występy polskich siatkarzy w odległej Japonii przyniosły spore profity telewizji Polsat. Stacja liderowała na rynku kanałów tematycznych.
Średnia widownia Polsatu Sport wyniosła w listopadzie 58,8 tysiąca osób, co oznacza, że w każdej minucie w trakcie doby zegarowej tylu widzów oglądało ten program. Jak pokazują opublikowane wyniki, sportowe kanały Polsatu są najchętniej oglądanymi programami sportowymi, które rozdziela na podium Eurosport.
Polsat Sport poprawił dzięki temu swój wynik w stosunku do października o 49% – głównie za sprawą walki o siatkarski Puchar Świata i kwalifikację olimpijską.
W zestawieniu oglądalności wszystkich kanałów tematycznych w kraju w pierwszej trójce znalazły się jeszcze dwa programy dla dzieci.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Program lojalnościowy 4F Team już dostępny w aplikacji mobilnej
Firma 4F ogłosiła uruchomienie 4F Team, czyli nowego programu lojalnościowego, który przenosi doświadczenie zakupowe na wyższy poziom.



