09.08.2017 14:50

Aktywna Wisła Płock

Ciąg dalszy biznesowych działań Wisły Płock występującej w Lotto Ekstraklasie. Przedłużono jedną umowę, pozyskano też partnera.


Przynajmniej do 30 czerwca 2018 roku obowiązywać będą nowe umowy zawarte pomiędzy Wisłą Płock a drukarnią reklamową Mediakolor z Płocka oraz nowym partnerem, firmą ogrodniczo-porządkową 4 Sezony.

Od lutego 2015 roku ci pierwsi produkowali na potrzeby klubu wszelkie materiały drukowane takie jak: bilety, zaproszenia, akredytacje, plakaty meczowe i drużynowe czy oczywiście klubową gazetkę „Czas Wisły”. Również dzięki Mediakolor, zawodnicy Wisły na mecze wyjazdowe jeżdżą obklejonym autokarem.

– Mediakolor to firma od 2015 roku wierna niebiesko-biało-niebieskim barwom. Dzięki jej pomocy nasz klub widać w całym mieście. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dotychczasowa współpraca układa się wyśmienicie – zaznaczył Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

– Niedawno wspólnie awansowaliśmy do ekstraklasy, a później się w niej utrzymaliśmy, dlatego cieszę się, że nasze hasło "Ekstraklasa druku" cały czas będzie prowadzić Wiślaków do zwycięstw – podkreślała natomiast Anna Osiecka, współwłaścicielka firmy.

4 Sezony to z kolei przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe usługi ogrodniczo-porządkowe dla firm i osób prywatnych oraz prowadzącą usługi związane z zakładaniem, urządzaniem i pielęgnacją terenów zielonych, pracami porządkowymi oraz usługami komunalnymi dla spółdzielni oraz firm.

– Kolejna płocka firma zdecydowała się na dołączenie do wiślackiej rodziny i to niezmiernie cieszy. Bardzo ważne jest, aby markę klubu budować wokół lokalnych przedsiębiorstw, co konsekwentnie staramy się robić i chyba wychodzi nam to nienajgorzej – skomentował Marzec, wiceprezes klubu. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński