WMZPN odświeża wizerunek
Warmińsko-Mazurski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nowy logotyp organizacji. Do jakich zmian doszło?
„Dwa nagie miecze przechodzą do historii, a w ich miejsce pojawia się dynamiczna grafika, która podąża za najnowszymi trendami” – dowiadujemy się z komunikatu WMZPN.
– Prace na projektem nowego logotypu były dla nas dużym wyzwaniem. W ostatnich miesiącach przeprowadzaliśmy badania na temat wizerunku i postrzegania WMZPN-u, które przyniosły odpowiedzi na wiele istotnych pytań. Postawiliśmy przed grafikami zadanie, którego celem miał być symbol nawiązujący do takich wartości jak nowoczesność, dynamiczność, otwartość i profesjonalizm. Zależało nam również na tym aby logo kojarzyło się z naturą, czyli z tym z czego nasze województwo słynie w całej Polsce. I takie właśnie jest nasze nowe logo – nowoczesne, dynamiczne i swoimi niebiesko-zielonymi barwami nawiązujące do natury – powiedział prezes związku, Marek Łukiewski.
– To dobry moment by odświeżyć znak WMZPN, tak aby stał się atrakcyjny dla mediów, sponsorów, a także dla całej społeczności piłkarskiej w naszym regionie. Zmiana logo to również doskonała okazja, aby wystartować z nowymi planami marketingowymi oraz podnieść atrakcyjność naszych rozgrywek dla potencjalnych sponsorów – uzasadnił zmianę kierownik ds. marketingu i komunikacji związku, Emil Wojda.
Autorem projektu jest Jerzy Zaręba, młody grafik z Krakowa.