03.12.2011 14:59

Kim jest kibic w internecie?

Gemius sprawdził, jakie strony internetowe o tematyce sportowej preferują kibice w Polsce i na Ukrainie. Gdzie mieszkańcy tych państw szukają informacji?

Kim jest kibic w internecie?

Wrześniowe analizy wykazały, że pięć najważniejszych polskich serwisów poświęconych tematyce sportowej to redakcje Onetu, Interii, WP-Orange, Gazeta.pl i meczyki.pl

Sportem w większości interesują się internauci w wieku 25-34 lata (prawie 27%) ze średnim wykształceniem. Najwięcej internetowych fanów sportu znajduje się województwie mazowieckim.

Na Ukrainie wybór jest równie zróżnicowany – kibice odwiedzają takie portale, jak football.ua, sport.com.ua, isport.ua, ua-football.com i sport.rbc.ua.

Różnice zobaczyć można pod względem wykształcenia osób związanych z ruchem fizycznym. Ukraiński profil kibica to przede wszystkim osoba z wyższym wykształceniem.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing