Nowa marka od właściciela 4F
OTCF, właściciel marki 4F produkującej odzież i sprzęt sportowy, nie zatrzymuje się. Jesienią wystartuje odnowiony brand. A to dopiero początek.
Outhorn, bo o nim mowa, będzie to sieć sklepów ze sportową odzieżą dla rodziny. Ta makra ma być tańsza i mniej techniczna od 4F. Początkowo otwartych będzie pięć salonów testowych Ale to nie jest koniec.
Igor Klaja, twórca 4F, ma pomysł na markę smart casual. – Naszym celem jest dotarcie do trochę innego klienta niż konsument 4F. Nowa marka ma być skierowana do wymagającego odbiorcy – mężczyzny i kobiety, którzy lubią elegancki styl, ale równocześnie cenią sobie wygodę i komfort – powiedziała Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna 4F.
Wykorzystane w niej będzie doświadczenie ze świata sportu. Zatem można spodziewać się produktów bardziej eleganckich, ale z wykorzystaniem materiałów typowych dla sportu.
W ciągu 2, może 3 lat firma chce otworzyć kilkanaście sklepów nowej marki w galeriach handlowych w dużych ośrodkach miejskich.