30.06.2017 15:45

STS pozostanie wsparciem Lecha

1 lipca bieg rozpocznie nowa umowa sponsorska Lecha Poznań z STS, który od 2013 roku wspiera klub.

STS pozostanie wsparciem Lecha


Logotyp tego wieloletniego partnera klubu trafi na spodenki meczowe I drużyny, a bukmacher zyska tytuł sponsora premium. Porozumienie będzie obowiązywało przez kolejne 3 lata.

– To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo – powiedział prezes Lecha, Karol Klimczak. – W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych.

Bukmacher – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł wiele unikatowych projektów, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY, czy Koszulka na Basel. Ostatnią tego typu akcją było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.

– Za nami ponad cztery lata owocnej współpracy. W tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal działać wspólnie. Planujemy w dalszym ciągu wspierać Lecha oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę – dodał Mateusz Juroszek, prezes STS.

W ramach umowy materiały promujące bukmachera pojawią się również podczas meczów na INEA Stadionie oraz na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych klubu. Ponadto logo STS pojawi się na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych.

Bukmacher w ostatnich latach prowadził cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z „Kolejorzem” – m.in. zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubowe. Sponsor przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu organizował również specjalną strefę kibica wyposażoną w liczne atrakcje. Wszystkie te aktywności STS planuje kontynuować. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński