SYSKO opuściło ŁKS
Ciąg dalszy zmian w Łódzkim Klubie Sportowym. Właśnie zakończono współpracę z firmą SYSKO SportMarketing – nadzorcą strategii ŁKS Nowa Generacja.
Tym samy w klubie nie ma już Bartosza Grelewskiego, który pełnił funkcję marketing menagera ŁKS SA.
Warto dodać, iż strategia ŁKS Nowa Generacja przyniosła klubowi 25 projektów marketingowych i komunikacyjnych. W okresie ich realizacji zespół piłkarski i koszykarski awansowały do najwyższej klasy rozgrywkowej.
Co więcej, wprowadzone nowe, tymczasowe logo, jak i identyfikacja wizualna klubu zostały pozytywnie odebrane przez fanów drużyny.
– W imieniu SYSKO SportMarketing chciałbym podziękować wszystkim pracownikom, współpracownikom i wolontariuszom ŁKS SA, wszystkim partnerom i sponsorom, przedstawicielom mediów, jak i wszystkim kibicom Łódzkiego Klubu Sportowego za zaufanie, przychylność i korzystanie z projektów ŁKS NG – powiedział Michał Sieczko, prezes SYSKO, który pozostał w radzie nadzorczej ŁKS SA.