Lewandowski z własną agencją
Robert Lewandowski, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski i zawodnik FC Bayernu Monachium, ma nowy pomysł na biznes.
Tym razem sportowiec, wraz ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem, uruchomili agencję marketingową Stor9_.
Na jej czele stanie Anna Zielińska, dyrektorem kreatywnym będzie Maciej Dutkowski, natomiast dyrektorem ds. PR Jakub Zajdel.
Warto zarazem dodać, że pierwszymi klientami agencji będą… Robert i Anna Lewandowscy. Stor9_ zajmie się przygotowywaniem i realizacją spójnej strategii komunikacji, łączącej obszary działalności małżeństwa.
Należy zwrócić uwagę, że agencja uczestniczyła już w procesach tworzenia treści z udziałem Lewandowskich dla Huawei, Vistula, head&shoulders, Gillette oraz Coca-Cola i Foods by Ann.
– Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników – zapowiada Anna Zielińska, CEO w Stor9_, która poprzednio przez trzy lata była new business directorem w agencji Isobar Polska.
Robert Lewandowski posiada 70 procent udziałów w firmie, pozostałe są w rękach Zawiślaka.