22.06.2017 11:55

Runmageddon z dedykowaną linią napoju

Runmageddon, ekstremalny cykl biegów przeszkodowych oraz firma Foodcare, producent napoju izotonicznego 4Move, zacieśniają współpracę.

Runmageddon z dedykowaną linią napoju

Na jej mocy powstanie linia napoju izotonicznego 4Move dedykowana Runmageddonowi. Dodajmy, iż oba podmioty współpracują od ponad dwóch lat.

– Start w Runmageddonie to ogromny wysiłek. Im dłuższy dystans tym ciężej. Nawadnianie, uzupełnianie elektrolitów, soli mineralnych i w szczególności węglowodanów to warunek konieczny dla każdego śmiałka. Dzięki temu, można biec dalej, szybciej, i efektywniej pokonywać kryzysy. Ekstremalne wyzwania potrzebują ekstremalnych rozwiązań.  Stąd właśnie idea aby stworzyć linię izotonika dedykowaną Runmageddonowi. 4Move to napoje funkcjonalne dla ludzi aktywnych. Kojarzone są z nawadnianiem, siłą, wytrzymałością, wzmocnieniem, uzupełnieniem mikroelementów oraz przełamywaniem własnych ograniczeń. Te właśnie potrzeby zawodników stanowiły podstawę stworzenia linii 4Move Runmageddon – powiedział Bartosz Konopka, Brand Manager 4Move.

Edycja limitowana 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym dostępna będzie w sklepach w całej Polsce. Do sprzedaży trafi ponad milion butelek 4Move o smaku pomarańczowym. Równocześnie prowadzony jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest 140 pakietów startowych na dowolny bieg z cyklu Runmageddon. Wystarczy zakupić oznaczony produkt  oraz odpowiedzieć na pytanie „4Move i Runmageddon to idealne połączenie bo…”.

– Runmageddon to nie tylko lider biegów w Polsce. To nowoczesna i innowacyjna marka, która zapewnia uczestnikom naszych wydarzeń wrażenia na najwyższym poziomie i dostęp do doskonałej jakości produktów. Runmageddon ma swoją dedykowaną linię ubrań, butów i oficjalny zegarek. Teraz nadszedł czas na napój izotoniczny, który jest niezbędny przy każdym wymagającym wysiłku fizycznym. Cieszymy się, że marka 4Move mocno stawia na współpracę z Runmageddonem, stawiając nas obok takich postaci jak Adam Nawałka czy Jose Mourinho, który również reklamowali ten napój – dodał Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Od sierpnia dedykowany Runmageddonowi napój będą otrzymywać także zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński