Glik w drużynie Kubusia
Kamil Glik dołączył do Kamila Grosickiego, Michała Pazdana i Bartosza Kapustki, zostając ambasadorem akcji „Rusz się z Kubusiem!”.
„Rusz się z Kubusiem!” to kampania, w ramach której marka Kubuś z pomocą czołowych polskich piłkarzy promuje aktywność fizyczną wśród dzieci. Projekt wystartował pod koniec marca, gdy jego ambasadorami zostali piłkarze reprezentacji Polski: Kamil Grosicki, Michał Pazdan oraz Bartosz Kapustka.
Teraz do kolegów z reprezentacji dołączył Kamil Glik. – Sam jestem tatą 4-letniej Wiktorii, więc wiem jak ważne zadanie stoi przed każdym rodzicem – podkreśla zawodnik. – Sport kształtuje charakter. Doskonale pamiętam dzieciństwo spędzone na osiedlowym boisku w Jastrzębiu-Zdroju. Aktywność fizyczna od najmłodszych lat ukształtowała mnie nie tylko jako piłkarza, ale przede wszystkim jako człowieka. Teraz razem z chłopakami możemy wykorzystać to, że dzieciaki nam kibicują i zachęcać je do aktywności fizycznej razem z Kubusiem.
– Ten sezon jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ zdobyłem mistrzostwo Francji i zagrałem w półfinale Ligi Mistrzów. Rozegrałem też rekordową liczbę meczów, ale lata na pewno nie spędzę na kanapie, bo to nie w moim stylu. Obiecałem już żonie i córce, że zorganizujemy sobie aktywne wakacje. Na pewno mi nie odpuszczą, więc czeka mnie dodatkowy rozruch po sezonie – dodał ambasador akcji „Rusz się z Kubusiem!”.
Wizerunek Kamila Glika oraz pozostałych ambasadorów akcji jest obecny na etykietach nowego produktu Kubuś Waterrr Sport, który jest dostępny jest w trzech wariantach: Citrus-Mix, Jagoda i Malina-Granat.
W ramach projektu „Rusz się z Kubusiem!” marka jest obecna na wydarzeniach sportowych adresowanych do najmłodszych, organizując strefy aktywności m.in. podczas biegów półmaratońskich i maratońskich, turniejów tenisowych i piłki ręcznej, a latem będzie obecna na nadmorskich plażach. Marka ma też własny cykl imprez biegowych dla uczniów szkół podstawowych – Kubuś Waterrr Run, który w czerwcu i we wrześniu odwiedzi sześć polskich miast. Zimą, jak co roku, Kubuś będzie z kolei zachęcać do ruchu na stokach narciarskich. Akcja „Rusz się z Kubusiem!” jest wspierana przez kampanię reklamową w telewizji oraz działania w internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych.