Homeschool partnerem Jagiellonii
Szkoła językowa Homeschool została partnerem Jagiellonii Białystok. Dzięki temu w placówce będą uczyć się dzieci z Akademii Piłkarskiej \"Jagiellonia\".
Umowa została skonstruowana w ten sposób, że w zamian za naukę, szkoła będzie miała prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy białostockiego klubu oraz możliwość umieszczenia swojej reklamy na stadionie. W związku z tym twarazami Homeschool zostali Tomasz Kupisz i Thiago Cionek. – Cieszę się, że Homeschool może współpracować z Jagiellonią i mieć czynny wkład w rozwój językowy wychowanków Jagielloni. Idealnie wpisuje się to w naszą misję więcej niż szkoła, którą z powodzeniem realizujemy od 10 lat – powiedział Wojcech Kuczyński, dyrektor generalny Homeschool.
Nowy partner Jagielloni Białystok, jako jedyna wśród podlaskich szkół językowych posiada prestiżowy Znak Jakości PASE. W praktyce oznacza to, że: szkoła gwarantuje wysoką jakość nauczania i wykwalifikowaną kadrę nauczycielską, gwarantuje stały nadzór metodyczny w trakcie trwania kursu oraz gwarantuje przestrzeganie zasady fair play w reklamie, wobec konkurencji i w umowach z klientami. Znak Jakości przyznawany jest szkołom językowym w Polsce, które przejdą surową kontrolę jakości co trzy lata.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Poznaj Tomka – kibica Widzewa Łódź z zespołem Downa
Takiej historii nie pokazał jeszcze żaden klub w Polsce. Widzew Łódź we współpracy ze swoim sponsorem – firmą bukmacherską STS przygotował w ramach kampanii „Od Serca - #Bliżej” film dokumentalny o wyjątkowym kibicu. Celem produkcji jest ukazanie osób z zespołem Downa.
![Wojciech Pertkiewicz: Energa i Miasto Gdynia to topowi partnerzy Arki Gdynia [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/pertkiewicz-768x513.jpg)


