Marketing PZPN nagrodzony…
Wydaje się, że otrzymana nagroda powinna cieszyć. W przypadku PZPN może okazać się inaczej, bo wyróżnienie od UEFA znów napędzi falę krytyki.

UEFA wyróżniła podczas warsztatów marketingowych w Paryżu logo reprezentacji Polski, które pojawiło się na koszulkach kadry narodowej zamiast godła. Europejska Federacja Piłkarska argumentowała ten wybór "nowoczesnością" przygotowanego logotypu.
I owszem – jeśli brać pod uwagę samą wartość artystyczną tej grafiki to nie jest ona zła. Jednak patrząc na ostatnie wydarzenia związane z PZPN nagroda jest zdecydowanie nie na miejscu.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



