Ekstraklasa SA z nowym partnerem
ZM Henryk Kania SA podpisały umowę z Ekstraklasą SA. Na jej mocy firma uzyskały tytuł „Partnera Oficjalnego Ekstraklasy”.
Firma będąca producentem wyrobów wędliniarskich liczy, że współpraca sponsorska z Lotto Ekstraklasą pozwoli jej na dodatkowe dotarcie do milionów klientów. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018.
Na mocy porozumienia, marka Henryk Kania pojawi się w różnych formatach reklamowych na stadionach wszystkich klubów Ekstraklasy do końca aktualnych rozgrywek oraz przez cały sezon 2017/2018. Działania promocyjne obejmują również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Planowane są także wspólne działania promujące zdrowy tryb żywienia.
– Sport łączy w sobie wiele wartości, które od lat uosabia również nasza firma. To pasja, zaangażowanie i skuteczna walka o osiąganie wyznaczonych celów. Najczęściej rodzi też pozytywne skojarzenia, gromadzi wokół siebie całe rodziny, promuje zdrowy tryb życia. Od dawna wyznajemy zasadę, że warto wspierać sport i w niego inwestować. Dlatego nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest dla nas kolejnym ważnym, a jednocześnie naturalnym krokiem w konsekwentnie budowanej strategii marketingowej i wizerunkowej naszej spółki – powiedział Henryk Kania, przewodniczący rady nadzorczej ZM Henryk Kania SA.
– Piłkarska Ekstraklasa to najpopularniejsza i najbardziej emocjonująca liga sportowa w Polsce. Co roku nasze rozgrywki przyciągają na stadiony i przed telewizory miliony kibiców. Dzięki temu, jesteśmy doskonałą platformą komunikacji i promocji dla marek, które mogą realizować cele biznesowe wykorzystując kluczowe dla siebie świadczenia sponsoringowe. Jestem przekonany, że współpraca z tak dużą firmą jak ZM Henryk Kania SA przyniesie wiele korzyści dla obu stron – dodał Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasa SA.
Kontrakt wchodzi w życie już od 34. kolejki rozgrywek Lotto Ekstraklasy, która rozpocznie się 17 maja meczami grupy spadkowej.