12.05.2017 11:51

Social Tigers w nowej odsłonie

Agencja marketingowa, która jest mocno związana ze sportem Social Tigers w związku ze swoimi urodzinami uruchomiła nową wersję strony internetowej.


Agencja która działa również w świecie mieszanych sztuk walki, rozpoczyna trzeci rok działalności, utrzymując specjalizację w prowadzeniu kampanii content marketingowych i paid social.

W związku z urodzinami marki uruchomiona została jej nowa strona internetowa. Agencja zapowiada również publikację darmowego e-booka, który będzie kompendium wiedzy na temat reklamy na Facebooku. Social Tigers jest znane w branży z częstego dzielenia się doświadczeniem i wiedzą o social mediach.

Nowa witryna internetowa agencji www.socialtigers.pl uruchomiona została 11 maja, w dniu drugich urodzin firmy. Jest to kolejny krok na drodze dynamicznego rozwoju działalności agencji, która w swoim portfolio ma dziś kilkadziesiąt marek, jak np. PGNiG Superliga, Dom Maklerski BOŚ, sieć restauracji Mango Vegan czy marka odzieżowa Pit Bull West Coast.

– Core naszej działalności to social media. Namacalne sukcesy, które tam osiągnęliśmy, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła. Dążymy do tego, by naszych klientów obsługiwać kompleksowo, rękami wykwalifikowanych specjalistów. W Agencji zbudowaliśmy od podstaw dział PR, który już może pochwalić się doskonałymi wynikami. W chwili obecnej wyciągamy pazury również po SEM i foto/video. Klientów o średniej i dużej skali pozyskujemy tymi samymi kanałami, które rekomendujemy współpracującym z nami firmom. Cieszy nas również fakt, że mieliśmy udział w rozwoju co najmniej kilku przedsiębiorstw, które wzrastają dziś razem z nami – powiedział Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.

Fani Social Tigers na Facebooku wiedzą, że specjaliści agencji regularnie dzielą się tam swoją wiedzą, udzielając bezpłatnych wskazówek w cyklu nazywanym #TigerTip. Teraz osoby zainteresowane prowadzeniem skutecznych działań reklamowych w sieci będą mogły w szybki i prosty sposób odnaleźć wspomniane wskazówki na blogu Agencji, który jest elementem nowej strony internetowej. Oprócz informacji o zespole i świadczonych usługach agencja dzieli się również swoimi doświadczeniami na podstawie case studies swoich klientów. Strona ma być nie tylko wizytówką agencji. Będzie regularnie aktualizowana i obok fanpage’a ma stanowić cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych branżowymi nowinkami.

Pomysłodawca Social Tigers zapowiada też na 1 czerwca publikację darmowego e-booka, który ma być instrukcją stworzenia dobrej reklamy na Facebooku krok po kroku. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński