Królewskie na dłużej z Legią
Legia Warszawa, klub Lotto Ekstraklasy, oraz piwo Królewskie będą dalej współpracować. Kooperacja między stronami trwa już od 13 lat.
Nowa umowa przedłuża współpracę o kolejne trzy lata, do 2020 roku. „Królewskie” pozostanie obecne na koszulkach piłkarzy Legii, na stadionie i wśród kibiców. Umowa została podpisana w marcu.
– To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki „Królewskie”. Tak długa współpraca, będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w projekcie budowy dużego klubu w stolicy, odnoszącego sukcesy w Polsce i za granicą – powiedziała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.
– Chcemy być blisko naszych konsumentów i współuczestniczyć w najważniejszych dla nich wydarzeniach, świętować z nimi sukcesy, którymi żyje całe miasto – dodała.
W trzech najbliższych latach Królewskie planuje kolejne inicjatywy, razem z drużyną i jej kibicami.