28.03.2017 15:32

10 lat agencji Sport Evolution

Czołowa agencja marketingu sportowego w Polsce – Sport Evolution – obchodzi 10-lecie swojego istnienia.


– Nie mamy wiele czasu na świętowanie. Jubileusz przypada na marzec, a to dla nas początek intensywnego sezonu eventowego – stwierdził Piotr Jakóbik, marketing director. – Za nami już siódma edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1 w Warszawie, a także rekordowy dla naszej firmy ONICO Gdynia Półmaraton, który zgromadził na starcie ponad 6000 zawodników. Teraz myślami jesteśmy już przy DOZ Maratonie Łódź i naszych imprezach triathlonowych spod znaku IRONMAN – dodał.

W trakcie ostatniej dekady, agencja przeszła drogę od mikro-firmy, realizującej niewielkie zlecenia do jednego z czołowych graczy na polskim rynku marketingu sportowego i organizacji imprez. Portfolio projektów Sport Evolution obejmuje m.in. obsługę kontraktu sponsorskiego marki ActiveJet z Legią Warszawa, obsługę public relations marki Reebok, organizację kilku stref kibica podczas EURO 2012 i EURO 2016 czy realizację tak nietypowych wydarzeń, jak Bieg Na Szczyt Rondo 1 lub Reebok Zigtech Challenge. Obecnie firma koncentruje się na rozwijaniu swoich kluczowych projektów eventowych w obszarze sportu masowego.

– Wywodzimy się z biegania i przez wszystkie lata działalności firmy jesteśmy z nim nierozerwalnie związani. Niezwykle cieszy nas dynamiczny rozwój ONICO Gdynia Półmaratonu. Od 2011 roku organizujemy także DOZ Maraton Łódź – powiedział Michał Drelich, managing director. – Jednak szczególne miejsce w naszym portfolio zajmują obecnie Enea IRONMAN 70.3 Gdynia powered by Herbalife oraz Enea 5150 Warsaw, które realizujemy jako wyłączny licencjobiorca IRONMAN w Polsce – przyznał.

Agencja szacuje, że organizowane przez nią imprezy zgromadziły dotychczas ponad 200 tysięcy uczestników. Z okazji 10-lecia, firma zaprasza osoby aktywne do wzięcia udziału w specjalnym konkursie, w którym wygrać można bezpłatne pakiety startowe na jej flagowe imprezy. Szczegóły można znaleźć TUTAJ.

Sport Evolution świadczy kompleksowe usługi z zakresu marketingu i sponsoringu sportowego oraz organizacji wydarzeń sportowych. Firma jest też wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN w Polsce. Wśród klientów agencji można znaleźć takie brandy, jak: ActiveJet, Reebok, Enea, Herbalife, Giant, ONICO, DOZ, Energa, 4Flex, BEKO czy Timex. W ostatnich tygodniach, firma otrzymała Medal 25-lecia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którą współpracuje od początku swojego istnienia.

Aktualnie zespół Sport Evolution obejmuje 13 pracowników etatowych i niemal 60 stałych współpracowników. Firma posiada biura w Warszawie i Łodzi. W ramach kilku linii biznesowych oferuje także wynajem infrastruktury eventowej, produkcję i magazynowanie materiałów BTL, a także szkolenia z marketingu sportowego i organizacji imprez sportowych.

Agencja Sport Evolution jest również właścicielem portalu SlotMarket.pl do kompleksowej obsługi imprez sportowych oraz platformy video TriathlonPoland.tv.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński