Z kraju 15 lutego 2017

PZPN ciągle aktywny

Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego partnera dla reprezentacji Polski. Będzie nim producent pokryć dachowych i elewacyjnych.


Kontrakt z firmą Blachotrapez będzie obowiązywał do 31 lipca 2018 roku, co oznacza, że Blachotrapez będzie sponsorem drużyny narodowej do końca eliminacji mistrzostw świata oraz – w przypadku awansu – na czas turnieju finałowego w Rosji. Ponadto będzie także partnerem portalu LaczyNasPilka.pl.

– Blachotrapez to kolejna polska firma, która postawiła na sport i postanowiła związać się z najważniejszą drużyną dla każdego Polaka, czyli reprezentacją Polski. Cieszymy się, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować w piłkę nożną. Jako Polski Związek Piłki Nożnej robimy wszystko, aby budować pozytywny wizerunek tej dyscypliny, co jak widać przynosi wymierne efekty – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Co więcej, ważne jest dla nas również to, że możemy zaoferować potencjalnym partnerom coraz więcej produktów o wysokiej jakości – jak na przykład portal ŁączyNasPiłka.pl, którego Blachotrapez został także partnerem. Platforma ta okazała się wielkim sukcesem, dlatego też generuje coraz większe zainteresowanie potencjalnych sponsorów. Jesteśmy przekonani, że inwestycja w reprezentację oraz portal okaże się trafioną decyzją, a współpraca przyniesie same wymierne korzyści obu stronom – dodał Sawicki.

– Wspieranie naszej drużyny narodowej w czasie eliminacji mistrzostw świata to powód do dumy. Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która stawia na jakość i stały rozwój, czyli te same wartości, którymi kieruje się reprezentacja Polski dążąc do celu. Kiedy zapytaliśmy naszych pracowników i partnerów o ich pasje, w większości wymienili piłkę nożną. Tym bardziej ważny jest dla nas sponsoring drużyny narodowej, bo dzięki temu budujemy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji. Jesteśmy przekonani, że dołączając do grona sponsorów Reprezentacji Polski, przeżyjemy wiele pięknych chwil, które dzięki naszemu wsparciu będziemy mogli również oglądać na portalu ŁączyNasPiłka.pl. – skomentował umowę Rafał Michalski, prezes Blachotrapez.

W ramach umowy firma otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.