15.02.2017 15:48

MMABiznes.pl w nowej odsłonie

Serwis MMABiznes.pl, który zajmuje się pozasportowymi aspektami związanymi z rozwojem rynku mieszanych sztuk walki, uruchomił właśnie nową odsłonę strony.


Zmianom uległo nie tylko logo, ale przede wszystkim układ i funkcjonalność serwisu, który został podzielony na pięć głównych kategorii tematycznych.

– Zależało nam na tym, aby zwiększyć czytelność i ułatwić nawigację w serwisie, stąd podział na główne tematy związane z obszarami najbardziej nas interesującymi, czyli: biznesem, mediami, marketingiem, wydarzeniami, zawodnikami i organizacjami promującymi MMA – powiedział Jacek Łosak, redaktor naczelny serwisu MMABiznes.pl.

Głównym partnerem serwisu została organizacja Ladies Fight Night, która jako pierwsza i jedyna w Europie zajmuje się promocją sportów walki tylko i wyłącznie kobiet.

– MMABiznes.pl od lat uważnie obserwuje polską scenę sportów walki, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć rozwój portalu i tym samym promować pogłębioną wiedzę na temat marketingu sportowego, promocji zawodników, wydarzeń i organizacji, takich jak nasza – dodał Łukasz Chmal, prezes Ladies Fight Night.

Za wdrożenie i kwestie techniczne wokół nowej strony MMABiznes.pl odpowiedzialny był Łukasz Kołtacki, który od kilku miesięcy współpracuje również przy wybranych projektach graficznych organizacji Ladies Fight Night, zajmuje się też profesjonalizacją kilku mniejszych federacji oraz poprawą wizerunku małych firm w sieci. Od wielu miesięcy kooperuje też z wieloma dużymi podmiotami i agencjami PR przy projektach graficznych oraz w zakresie tworzenia zaawansowanych raportów social media przy użyciu autorskich narzędzi (monitoring social media, mapowanie, analizy sieci i inne) dla klientów rodzimych i zagranicznych.

– Uznaliśmy, że nadszedł czas aby podnieść poprzeczkę – stwierdził Łukasz Kołtacki. – Nie było jednak naszym celem robienie rewolucji. Nowa strona zyskała typowo magazynowy wygląd, jest nowoczesna i responsywna, a przy tym – co istotne – szybka dzięki zastosowanej technologii AMP.

Nowa odsłona MMABiznes.pl jest też dobrym momentem na poszerzenie zakresu działalności serwisu.

– Oczywiście głównym tematem, na którym się skupiamy zawsze będzie MMA, jednak nie chcemy się ograniczać i planujemy poszerzyć tematykę o rozwój biznesowy innych sztuk walki w kraju i na świecie. Chcemy pokazywać, że świat sportów walki to biznes jak każdy inny, a do tego niezwykle ciekawy i pasjonujący – dodał na zakończenie Jacek Łosak.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński