14.02.2017 15:53

Breck i Hołowczyc kontynuują współpracę [WIDEO]

Specjalizująca się w produkcji klocków hamulcowych dla samochodów marka Breck oraz polski kierowca rajdowy będą dalej współpracować.

Najnowsza odsłona kampanii z udziałem Krzysztofa Hołowczyca ponownie skupi się na promowaniu klocków hamulcowych Breck wyposażonych w system Compress Control. Główną osią działań reklamowych będą ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne oraz social media.

– Kontynuacja współpracy z Krzysztofem Hołowczycem była dla nas naturalnym krokiem. W zeszłym roku zanotowaliśmy blisko 20% wzrost sprzedaży, co jest najlepszym potwierdzeniem że zarówno nasza strategia handlowa jak i marketingowa przynoszą założone efekty. Duża w tym zasługa realizowanych wspólnie z naszym ambasadorem działań takich jak udział w Rajdzie Polski lub Baja Poland. Jesteśmy przekonani, że najbliższe miesiące będą kontynuacją naszych wspólnych sukcesów – powiedział Łukasz Żak, kierownik działu marketingu Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.

– Jestem niezwykle szczęśliwy, że nasza wspólna podróż z Breckiem ma swój ciąg dalszy. Swoją rolę postrzegam nie tylko jako ambasadora marki, ale również jej konsultanta. W ubiegłym roku wspólnie zrealizowaliśmy wiele super projektów, a szczególnie bliskie mojemu rajdowemu sercu są prace nad polskimi klockami hamulcowymi do aut wyczynowych. Pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie i mam nadzieję, że już niedługo będę mógł zamontować finalny produkt w swoim rajdowym samochodzie – dodał Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.

W ramach kampanii telewizyjnej wykorzystywane będą 30’’ i 15’’ spoty oraz 8’’ materiały wyświetlane przy okazji sponsoringu wybranych programów. Wsparciem akcji reklamowej w telewizji będą działania prowadzone w social mediach.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński