10.02.2017 15:15

Zmiany w Ekstraklasie SA

Do zespołu komunikacji i PR Ekstraklasy SA dołączyły nowe osoby. Stanowisko managera ds. komunikacji objął Bartosz Orzechowski.


Z przyczyn osobistych z funkcji managera ds. komunikacji w Ekstraklasie SA zrezygnował Maksymilian Michalczak, który wcześniej pracował w Wiśle Kraków, gdzie kierował pracą biura prasowego oraz odpowiadał za politykę informacyjną klubu.

W jego miejsce spółka zatrudniła Bartosza Orzechowskiego, którego dotychczasowa kariera jest nierozerwalnie związana z mediami sportowymi. Do Ekstraklasy trafił z agencji Tailor Made PR, gdzie przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki adidas Football. Dbał o relacje z mediami i współpracę z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć i pół roku pracował w Agorze, w portalu Sport.pl. Był tam dziennikarzem, wydawcą online, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

W związku z nową strategią rozwoju internetowych kanałów komunikacji Ekstraklasy SA, w tym kanałów anglojęzycznych, spółka zatrudniła także nową osobę, która wesprze zespół w ramach projektów on-line oraz w mediach społecznościowych. Wychowany w Stanach Zjednoczonych Maciek Serafin grał w juniorskich drużynach kadry USA. To doświadczony project manager; zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową. Był także digital media managerem w organizacjach non-profit, gdzie kreował strategie internetowe. W Polsce pracował jako dziennikarz w telewizji Orange sport.

Obecnym departamentem komunikacji i PR od początku ubiegłego roku zarządza Karolina Hytrek-Prosiecka. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński