Oshee partnerem kolejnych rozgrywek
Kolejne zaangażowanie producenta napojów Oshee w polską piłkę nożną. Po umowach z Ekstraklasą SA i wsparciem reprezentacji czas na…

… Puchar Polski. Firma zyskała status partnera oficjalnego w sezonach 2016/17 i 2017/18.
– Rosnący od kilku lat prestiż Puchar Polski ma swoje wymierne przełożenie na zainteresowanie tymi rozgrywkami ze strony sponsorów. Oshee jest kolejną marką, która dostrzegła korzyści płynące z faktu wspierania Pucharu Polski i jestem przekonany, że ta inwestycja przełoży się na rozpoznawalność oraz rosnące udziały marki Oshee – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Pozytywnie oceniamy naszą dotychczasową współpracę, którą rozpoczęliśmy z PZPN w październiku ubiegłego roku. Marka Oshee widoczna jest podczas wydarzeń organizowanych przez piłkarską federację, z początkiem roku wprowadziliśmy napoje izotoniczne dedykowane Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej. Naturalnym dla nas było rozszerzenie działań – stąd partnerstwo przy Pucharze Polski – dodał Dariusz Gałęzewski, prezes zarządu Oshee.
W ramach współpracy sponsoringowej firma uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Oficjalnego Pucharu Polski”, a także możliwość wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski.
Od stycznia 2017 roku dostępne są już napoje izotoniczne z logotypem PZPN, które z powyższego kontraktu zostaną zaktualizowane o logotyp Pucharu Polski. Napój izotoniczny dostępny jest w czterech wariantach pojemnościowych, m.in. w puszkach o pojemności 315 ml. Wszystkie izotoniki dostępne są w wersji smakowej Multifruit, a w przypadku puszki dodatkowo w wersji Orange.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



