06.02.2017 16:12

Zagłębie z nowym sponsorem

Zagłębie Sosnowiec, klub występujący w piłkarskiej 1. Lidze, poinformował o pozyskaniu nowego sponsora, którego logo pojawi się na strojach.


Umowę parafowano z Nelro Data SA, dystrybutorem elektroniki konsumenckiej i rozwiązań do budowy infrastruktury teleinformatycznej.

– To dla mnie niezwykle podniosła chwila, ponieważ Sosnowiec jest moim miastem rodzinnym. Pamiętam jak jako młody chłopak chodziłem na mecze rozgrywane na Stadionie Ludowym i żyłem atmosferą tworzoną przez wiernych fanów. Na obecnym etapie rozwoju firmy którą zarządzam postanowiłem, że wrócę do kibicowskich korzeni, ale w roli oficjalnego sponsora ukochanej drużyny. Z niecierpliwością czekam na pierwszy gwizdek sędziego rozpoczynający rundę wiosennych rozgrywek 4 marca i na widok logo Nelro Data dumnie wyeksponowanego na piłkarskich trykotach – powiedział Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data SA.

– Ta umowa to nagroda dla wszystkich, którzy każdego dnia pracują w klubie i w ostatnich latach przyczynili się do awansu do I ligi i odbudowują markę Zagłębia. Szczególnie miłe jest, że to biznes z lokalnym patriotyzmem w tle. Oprócz obustronnych korzyści dla firm, takie chwile mają w sobie coś romantycznego. Budujemy zaufanie. Wierzę, że Nelro Data jest jedną z tych firm, która zwiąże się z klubem nie tylko na rok, ale też na kolejne lata i da przykład kolejnym Zagłębiakom, że warto pielęgnować tożsamość i wspierać się nawzajem – podsumował Marcin Jaroszewski, prezes Zagłębia .

Kontrakt będzie ważny przez rok. Na jego mocy logo Nelro Data umiejscowione będzie na przodzie koszulek. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński