02.02.2017 11:03

Deloitte partnerem PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o zawarciu umowy z firmą doradczą Deloitte. Uzyskała ona tytuł „Oficjalnego Partnera Polskiego Związku Piłki Nożnej”.


– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać renomowanego partnera, jedną z wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze. Współpraca z Deloitte jest wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności, jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo merytoryczna, na czym wymiernie skorzystają obie strony – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Polska piłka nożna przeżywa swój renesans. Sukcesy polskiej reprezentacji oraz obiecujące występy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach piłkarskich są tego najlepszym dowodem. Z tą szansą na dalszy rozwój i nadzieją na dobre wyniki sportowe idzie w parze profesjonalizacja sportu od strony biznesowej – skomentował Jan Kisielewski, dyrektor Stratosfera by Deloitte.

Umowa PZPN z Deloitte będzie obowiązywała przez rok, tj. do końca stycznia 2018 roku. Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z federacją będą działania, które mają zaktywizować Polaków i jeszcze bardziej zainteresować ich grą w piłkę nożną.

Efektem ma być dalszy wzrost popularności tej dyscypliny – zaczynając od poziomu rekreacyjnego i amatorskiego, a kończąc na profesjonalnych zawodnikach.

– Aby to osiągnąć, zespół Stratosfera by Deloitte przeprowadzi autorskie i pionierskie badanie, które pozwoli zmapować różne grupy graczy, ich rozkład na mapie Polski oraz motywacje i postawy. Na tej bazie stworzymy kompleksową strategię marketingową, która ma zaowocować jeszcze większym wzrostem zainteresowania Polaków tymże sportem, a także zbuduje konkretny wzrost liczby zarejestrowanych graczy – wyjaśniła Patrycja Venulet, dyrektor Stratosfera by Deloitte.

Deloitte przygotuje również strategię usług i doświadczeń klienta we wszystkich punktach styku z marką PZPN, jak i z piłką nożną jako dyscypliną sportu, która wpłynie na wzrost liczby graczy zarejestrowanych w bazie PZPN, na co również zwraca uwagę na poziomie europejskim UEFA.

– Dzisiejszy świat jest digital. Jednym z kluczy do sukcesu jest świadome projektowanie usług z uwzględnieniem doświadczeń klientów (tzw. customer-experience) w kanałach tradycyjnych, jak również w kanałach cyfrowych. Komunikacja musi podążać za konsumentami i wymaganiami rynku – zauważył Wiesław Kotecki, dyrektor w Deloitte Digital.

Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte ma prawo posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” oraz logotypem kompozytowym w działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński