02.02.2017 10:14

Wielka umowa Cinkciarz.pl

Cinkciarz.pl został globalnym sponsorem UEFA Euro U21, które w czerwcu tego roku odbędą się w sześciu polskich miastach.


– Jesteśmy zadowoleni z umowy zawartej z organizacją zrzeszającą 55 federacji piłkarskich. Podczas czerwcowego turnieju planujemy wiele atrakcji dla kibiców. Dzięki partnerstwu z UEFA zaprezentujemy naszą międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i umocnimy pozycję firmy Cinkciarz.pl w Polsce. Jesteśmy przekonani, że współpraca przyniesie wiele korzyści obu stronom porozumienia – powiedział Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Finaliści mistrzostw zagrają 16-30 czerwca na stadionach w: Bydgoszczy, Gdyni, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Tychach. Za organizację tegorocznych rozgrywek odpowiadają UEFA, PZPN oraz miasta gospodarze.

Wśród globalnych sponsorów UEFA EURO U21 znajdują się m.in. Coca-Cola, McDonald’s i Adidas. Cinkciarz.pl to pierwsza w historii polska firma w tym gronie. Podczas wydarzenia promować będzie m.in. brand Conotoxia, adresowany na światowe rynki.

Marka będzie widoczna m.in. na turniejowych bandach przy murawie, biletach, ściankach prasowych, programach meczowych i na oficjalnej stronie UEFA Euro U21. Spółka Cinkciarz.pl nabyła na wyłączność prawa do aktywacji sponsoringowych w kategorii wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz usług Forex.

– Jesteśmy szczęśliwi z powitania Cinkciarz.pl jako sponsora Mistrzostw Europy do lat 21. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tą uznaną polską firmą z globalnymi ambicjami pomoże jej rozwijać swoją działalność, promując przy tym turniej. To pokazuje też siłę tego właśnie rozwiniętego turnieju i mamy nadzieję na efektywną współpracę przez kolejne miesiące – skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński