11.01.2017 18:05

PGNiG Superliga z partnerem medialnym

Ciąg dalszy działań wizerunkowych PGNiG Superligi. Podpisano umowę z partnerem medialnym. Będzie nim marka Wirtualna Polska.


Brand będzie widoczny na bandach LED podczas spotkań ligowych w całej Polsce.

– Współpraca z PGNiG Superligą jest efektem od lat konsekwentnie realizowanej strategii promowania piłki ręcznej w WP SportoweFakty. Zawsze ceniliśmy zaangażowanie kibiców handballu w naszym serwisie. Tym bardziej cieszy nas, że zostało ono docenione przez tak prestiżowego partnera jakim jest PGNiG Superliga. Wzajemne zrozumienie potrzeb i zaufanie jakim się darzymy, zaowocowały podpisaniem trzyletniej umowy – powiedział Dariusz Górzny, dyrektor działu sport w Grupie Wirtualna Polska.

W ramach kooperacji w trakcie każdej kolejki Wirtualna Polska będzie zamieszczać fragmenty wideo z meczów. Powstanie także dedykowany format studyjny z podsumowaniem każdej serii gier.

– Profesjonalizacja PGNiG Superligi oraz niedawne zwycięstwo Vive Tauronu Kielce w rozgrywkach Ligi Mistrzów sprawiły, że z nadzieja patrzymy na rozwój klubowej piłki ręcznej w Polsce. W PGNiG Superlidze dostrzegamy partnera, którego przez wiele lat brakowało w środowisku polskiego handballu i liczymy, że wspólnie otworzymy przed tą dyscypliną nowe możliwości – dodał Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny WP SportoweFakty.

Wirtualna Polska będzie aktywnie zaangażowana w promocję wszystkich akcji i wydarzeń specjalnych jak np. Mecz Otwarcia, Finały, Mecz Gwiazd czy Gala Superligi. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński