Kolejny kontrakt ZPRP
Związek Piłki Ręcznej w Polsce pod koniec roku imponuje aktywnością. Organizacja poinformowała o zawarciu kolejnej umowy sponsorskiej.
Tym razem przedłużono współpracę z Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem SA. Potentat pozostanie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej przez kolejne cztery lata.
PGNiG podjęło decyzję, aby w obszarze sponsoringu sportu skupić się wyłącznie na szczypiorniaku. Co więcej, wspomoże także poszukiwania sponsorów, którzy mają przyczynić się do rozwoju dyscypliny w Polsce.
Spółka przygotowała również strategię działań komunikacyjnych. Mają one zwiększyć popularność piłki ręcznej.
– Rozpoczęcie profesjonalizacji PGNiG Superligi jest tylko pierwszym etapem w rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Równie ważna jest popularyzacja piłki ręcznej, zachęcanie do gry i dotarcie do kibiców – powiedział Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG SA.
– Planujemy stworzenie „Brygady Ręcznej”. To będzie stała ekipa obecna przy drużynie narodowej. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych będziemy mogli przekazywać kibicom informacji z pierwszej ręki. Będziemy blisko zawodników na treningach, w trakcie gry, w przerwach, po meczu. Chcemy przekazywać kibicom informacje, których szukają i podawać je w atrakcyjnej formie – dodał.
PGNiG SA jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej od 2010 roku Sponsoruje seniorskie i juniorskie reprezentacje Polski zarówno damskie, jak i męskie. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi.