22.11.2016 17:41

Wisła ponownie aktywizuje kibiców

Wisła Kraków, klub Lotto Ekstraklasy, chce powtórzyć sukces zeszłorocznej akcji crowdfundingowej prowadzonej za pośrednictwem Fans4Club.


Tym razem startuje kampania #12BOHATER. Jej celem jest zebranie środków finansowych na funkcjonowanie klubu, „a jednocześnie nagrodzenie wszystkich kibiców, którzy staną się Sponsorami Wisły Kraków. Wraz z osiąganiem kolejnych celów wzrastać będą świadczenia sponsorskie, które oprócz kupionych nagród otrzymają wszyscy kibice biorący udział w akcji”.

Jak dowiadujemy się z informacji prasowej przekroczenie granicy 300 tysięcy złotych, czyli wypracowanie pierwszego progu, będzie równoznaczne z nagrodą sponsorską. W jednym meczu w sezonie 2016/17 piłkarze Wisły zagrają w wyjątkowych koszulkach, na których znajdą się imiona i nazwiska uczestników tej właśnie akcji.

Te nazwiska pojawią się również na klubowej stronie w zakładce „Sponsorzy”. 

– Nie ukrywam, że każdego dnia na Twitterze i Facebooku otrzymuję od sympatyków "Białej Gwiazdy" wyrazy zaangażowania i zainteresowania. Bardzo chcą wziąć sprawy w swoje ręce w każdym kontekście, już nie tylko dopingować z trybun. I taką możliwość dzisiaj otrzymają – powiedział o akcji Damian Juszczyk, rzecznik prasowy krakowskiego klubu.

Osiągnięcie drugiego celu, 600 tysięcy złotych, oznaczać będzie pojawienie się w rundzie wiosennej specjalnej, ogromnej reklamy na trybunie, a także unikalnej koszulki dla dzieci z eskorty meczowej z hasłem akcji #12BOHATER.

Cel trzeci będzie ujawniony po osiągnięciu pierwszego progu.

Szczegóły można znaleźć TUTAJ

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński